تنهایی

تنهایی

 توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....



نظرات شما عزیزان:

(بی اف دوستت نگین)åŁЇ♥Я₤ζą
ساعت21:08---30 آبان 1391


_____♣♣♣______________♣♣♣
__♣♣♣_____♣♣_______♣♣____♣♣♣
_♣♣________♣♣_____♣♣_______♣♣
_♣___________♣___♣___________♣
_♣_________ ___♣_♣___________♣
__♣____________♣____________♣
___♣_______ ______________♣
_____♣_______ _________♣
_______♣_____ ______♣
_________♣___________♣
___________♣_______♣
________♣_♣__♣___♣__♣_♣
_______♣____♣__♣__♣____♣
________♣_____♣♣_♣____♣
__________♣_♣__♣♣__♣
________________♣♣
_________________♣♣
__________________♣♣
_________________♣♣
________________♣
______________♣
____________♣
قشنگ بود سومیا خانم


محمد حسین فکری
ساعت19:18---18 آبان 1391
خیلی پست قشنگی بود
ممنون عزیزم


حوای بی آدم
ساعت21:47---11 آبان 1391
با همه ی دنیا قهرم .اما تو صدایم کن برمیگردم.
سلام دوست خوب پست قشنگی بود عکستونم خوب بود .منم به روزم .منتظررررررررررررررررررررررررر


Hame
ساعت17:45---11 آبان 1391
سلام گلم خوشحال ميشم به من سر بزنی نيايی قهر ميكنم ها.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:11 ] [ soma ] [ ]