عشق

عشق

به گل گفتم :"عشق چیست؟" گفت:" از من خوشگلتر است...."

 

به پروانه گفتم:"عشق چیست؟" گفت:"از من زیباتر است...."

به شمع گفتم:"عشق چیست؟"گفت:"از من سوزان تر است..........."

به عشق گفتم:"آخر تو چیستی؟" گفت:"نگاهی بیش نیستم......."



نظرات شما عزیزان:

(بی اف دوستت نگین)åŁЇ♥Я₤ζą
ساعت22:55---30 آبان 1391
خیلی خوبه عزیزم موفق باشی

حوای بی آدم
ساعت17:39---6 آبان 1391
کسی به جز خودم ای خوب من چه می داند
که از تو بریدن چقدر دشوار است
مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم
نمی شود به خدا پای عشق در کار است.
سلام دوست خوبم .وبخونه ی خوبی دارید. مطالعه کردم و لذت بردم. دوست دارم لینکتون کنم اگه مایل بودید به منم سر بزنید منتظر حضور سبزتونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:26 ] [ soma ] [ ]